Összegyűjtöttem Nektek pár „Vendégtípust”, hogy közelebbről láthassátok milyen sokfélék vagyunk.
Összességében azt gondolom, hogy mosolyt csal az arcunkra, amikor ezt a cikket olvassuk. De bizony van, hogy az ember bosszankodik egy sort… Biztosan Te is belebotlottál már furcsa helyzetbe, érdekes szituba, amikor a körmösödhöz mentél.
A „Piros típusú” vendégek
Minden évszakban gondolnunk kell, nekünk Körmösöknek a „Piros tipusú” vendégekre is. Ők a ragyogás szerelmesei. A piros sosem megy ki a divatból, az év minden napján jól mutat körmeiden.
A döntésképtelen
Nem tudja eldönteni, hogy milyen színt szeretne, a díszítést meg pláne. Hiába van előtte a színskála, fogalma sincs, melyiket válassza. A legrosszabb esetben felkerül a körömre a szín, már meg van köttetve és meggondolja magát. Ilyen természetesen nagyon ritkán fordul elő. A végére mindig megvan a tökéletes választás 😉
Mindig ugyanaz a szín…
Az előzőnek az ellentéte, aki nem bízza a véletlenre. Az, egy biztos pont, egy jó döntés. Tuti nem nyúl mellé.
A nő, aki túlzásokba esik
Évente csak egyszer-kétszer csináltatja meg a körmeit, de ha már pénzt költ ilyesmire, akkor biztos, hogy minden körmére a kőtől a csillámig, mindent szeretne. Még a minőség sem fontos számára.
Nem számít, hogy beteg
Nem érdekli, hogy megfertőz-e másokat, vagy jelen esetben a szakembert, csak legyen kész a körme. De természetesen gyorsan, mert Ő beteg. Orrát folyton fújná, de a körmei a lámpában kéne, hogy legyenek, persze közben csörög a telefon és még a körmös arcába is köhög, mert nincs szabad keze… De természetesen az sem jobb, hogy ha a tenyerébe köhög, és azután nyújtja oda a kezét… Sajnos ilyen is előfordult már.
Kell egy támasz!
Ők azok, akiknek mindig megtetszik az éppen aktuális körmünk. Ő is szívesen viselné őket és mindig olyat szeretne, mint amilyen a körmösnek van. Ez jó, mert azért készítjük mi magunknak az adott körmöt, mert trendi, aktuális és ízléses.
A folyton a telefontján csüngő
Már úgy lép be a szalonba, hogy telefonál. Körmözés közben is gondolkodás nélkül felveszi a telefonját. Ezzel sajnos ronthat a köröm minőségén. Az okostelefonján gátlástalanul csetel, miközben mi végeznénk a munkánkat. Néha észbe kap, elnézést kér, leteszi a mobilt, de valahogy újra a kezében köt ki. A telefonálásra egy nagyon jó ötlet a fülhallgató! Így nem zavarod a körmöst a munkájában, és Te is folytathatod hívásaid.
A variáló
Tudja mit akar, sőt túlságosan is tudja. Magabiztosan közli, hogy mit akar, de valamiért sosem felel meg neki úgy, ahogy azt a szakember csinálja, így mindig variál kicsit/nagyon.
Mit gondolsz? Magadra ismertél valamelyik típusban? Sokféle emberről mesélhetnék még Nektek, ha tetszik a cikk, írd meg kommentben és lesz még folytatás! 😉