Megtörtént…

Időpont egyeztetés-ünnepek-hétvége….

Az ünnepek alatt elgondolkodtam egy kicsit, és úgy döntöttem, hogy megírom Nektek a véleményem.

Karácsonykor is folyamatosan posztoltam a vállalkozói Nori Nails oldalaimra, mint ahogy mindig. Hiszen szeretném, ha látnátok a munkáimat. Szeretem, hogy lássátok, ha hozok 1-2 új színt, vagy új mintát készítek…
Így tesz sok más szolgáltató is, mint pl. fodrászok, kozmetikusok, pedikűrösök…

Amikor posztolunk vagy sztorit teszünk ki, azt:

  • Nem azért tesszük, mert mi nem készültünk karácsonyra, temérdek mennyiségű bejglivel és finom sültekkel…
  • Nem azért tesszük, mert karácsonykor is szeretnénk fogadni a hívásokat időpont egyeztetésre!
  • Nem azért tesszük akár hétvégén, mert a Vendégekkel szeretnénk sok-sok üzenetet váltani, ahelyett, hogy a családunkkal és a szeretteinkkel legyünk!

hanem csak mert szeretünk Titeket és szeretnénk Veletek megosztani a munkáinkat! <3 …és persze van egy szuper időzítő, ami megosztja helyettünk az előre beállított posztokat bármikor! 🙂 Szóval nekünk nincs más dolgunk, csak beállítani, hogy mit, melyik nap, hánykor osztunk meg és már megy is a poszt, anélkül, hogy mi „ott lennénk”!

Amikor ünnepnap van, vagy hétvége, akkor bizony szeretnénk mi szolgáltatók is megélni a boldog, meghitt családi pillanatokat, szeretetben és nyugalomban.
Szeretnénk a vasárnapi ebédünket elfogyasztani anélkül, hogy fel kéne pattanjunk vasárnap délben a családtól, az asztaltól és időpontot egyeztetni bárkivel. Fontos, hogy legyen egy határ, amikor azt tudjuk mondani, hogy az már a mi időnk és nem tartozik a munkához.

Természetesen mindig kihangsúlyozom, hogy aki rendszeresen visszajáró Vendég, és pl. pont hétfőre esik az időpontja, de az bármi oknál fogva nem jó, akkor bizony írjon vasárnap egy üzenetet, mert ahogy lesz rá időm, látni fogom és válaszolni fogok rá! De azt hiszem, ezt minden vendégem pontosan tudja! 🙂 <3

Tudom, hogy ez a cikk lesz, akinek rosszul esett, de nem kell, nincs ezzel semmi baj, mindannyian mások vagyunk és másként gondolkozunk, csak mielőtt cselekednél, gondolj bele abba, hogy ha Te lennél az adott szolgáltató helyében, akkor Te örülnél-e, ha karácsony másnapján azzal zavarnának üzenetben, hogy ugyan elolvastad e már a karácsony első napján írt üzenetem és miért is nem válaszoltál?!
Ezek a dolgok nekem mindig is furcsák és szokatlanok voltak! Én az a szolgáltató vagyok, aki szívvel-lélekkel végzi a munkáját, szerintem így érdemes! Úgy hogy higgyétek el, a munkanapjainkon Mi is megteszünk minden tőlünk telhetőt és igyekszünk a legrövidebb időn belül válaszolni minden írásotokra, de sokszor nem győzzük, és bizony szükségünk van egy kis kikapcsolódásra nekünk is!

Amit én személy szerint javasolni tudok, az az, hogy hétfőtől péntekig reggel 8-tól este 7-ig próbáljatok meg időpontot kérni elsősorban telefonon. Amennyiben ez sikertelen volt, akkor pár óra múlva, vagy másnap próbáljátok újra. Vagy messenger/sms üzenet formájában folytassátok a kommunikációt!
Higgyétek el nagyon hálásak leszünk!
Ha az üzenetre nem válaszolunk hétköznapi napokon, akkor 1-2 munkanapon belül írhattok újra, mert valószínűleg megfeledkeztünk a válaszadásról. Mi is csak emberek vagyunk, előfordul sajnos. De kérlek ne írj 10-20-30 percenként egy kérdőjelet vagy felkiáltójelet, mert valószínűleg nyakig a munkában vagyunk és nem érünk rá válaszolni az üzenetre azonnal, mert épp a kezeink között szépül valaki 🙂

Hálásan köszönöm minden Vendégem türelmét és kedvességét!!! <3

About Norinails

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *

3 × 4 =